fbpx

Nanushka is kiveszi a részét a koronavírus elleni küzdelemből

Olyan világhírű divatházak sorába állt be a magyar márka, mint a Chanel és a Burberry.

A Sándor Szandra által alapított magyarországi divatmárka többször felhasználható maszkok gyártására és kiszállítására állítja át minden kapacitását. Az arcmaszkok globális szintű hiánya megnehezítik koronavírus elleni küzdelmet, ez ellen szeretne effektíven fellépni a márka.

Az elkövetkezendő négy hétben körülbelül 2000/hét maszk elkészítését vállalta el a cég, mely, ha minden terv szerint megy, április közepére 8 ezer elkészült maszkot jelent. Nanushka ezeket az online felületükön történő rendelések mellé ingyen fogja adni, azonban olyan kulcsfontosságú szervezetek számára is adományoznak, akik a nélkülözőknek segítenek. Jelenleg a márka raktáraiban felhalmozott anyagait felhasználva kezdik el gyártani a kellékeket, mely hatalmas segítséget jelent a COVID-19 elleni küzdelemben.

Korábban az egyik legnagyobb francia márka, a Chanel jelentette be, hogy a jelenlegi helyzetben ők is maszkgyártásra használják fel az erőforrásaikat. Franciaország közel 40 millió maszkot használ el hetente, így az utánpótlás elengedhetetlenné vált.

Burberry, az ikonikus ballonkabát készítő márka jelenleg a Yorkshire-i gyárát használja fel kórházi köpenyek és maszkok gyártására. A tervek szerint 100.000 orvosi maszkot fognak legyártani az elkövetkezendő hetekben, valamint a betegek eldobható köpenyeik és maszkjainak gyártását is elvállalták.

Végezetül Ralph Loren 10 millió dollárt ajánlott fel a koronavírus elleni küzdelemhez. A divattervező nem csak a saját dolgozóit segíti ezzel az összeggel, hanem a WHO egészségügyi világszervezet javára is felajánlott egy komolyabb összeget.