fbpx

Down-szindrómás modell lett az új Gucci Beauty termékek reklámarca

A Gucci dekorkozmetikai kampány fő üzenete, hogy minden nő úgy szép, ahogy van.

A Gucci divatház a folyamatos megújulásra törekszik és ennek érdekében a radikális lépésektől sem riadnak vissza. A márka korábban már kijelentette, hogy többet nem tervez megjelenni a divathetek bemutatóin, helyette csupán évi kettő, szezontól független divatbemutatót tartanak majd a fenntarthatóság jegyében. A luxusmárka most pedig azzal, hogy Ellie Goldsteint bízta meg a szépségápolási termékeik képviselésével, letette a voksát az inkluzivitás mellett is.

A divatház vezetőik remélik, hogy döntésükkel hosszútávon javítani tudnak majd a Down-szindrómások megítélésében és ezzel egyértelművé teszik, hogy a termékeik nem csak egy adott, kiváltságos csoportnak szólnak, hanem mindenkinek.

Ellie Goldstein egy tizennyolc éves, essex-i származású modell, aki már évek óta modellkedik és több reklámanyagban is szerepelt már. A mostani fotósorozat a Photo Vogue Fesztiválra készült, amit tervek szerint idén novemberben ötödik alkalommal rendeznek majd meg a divat olasz fővárosában, Milánóban. A különleges fotósorozat a naturális, elvárásoktól mentes szépséget hirdeti és célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a nem mindennapi is lehet ugyanolyan gyönyörű, mint a megszokott.