fbpx

A Gucci ünnepi kampánya egy óda a karácsonyi irodai bulikhoz

Idén a Gucci Gift Giving ünnepi kampánya a karácsonyi szezon egy olyan aspektusára fókuszál, amelyet a koronavírus előtt mindenki úgy gondolt, hogy soha nem fogunk kihagyni – az irodai bulit.

Valószínűleg idén a legtöbb ember számára kifognak maradni ezek a kínos irodai bulik, de köszönet a Guccinak, aki újragondolta ezt a 80-as évekbeli popzene és csillogás jegyében, valahogy mégis részesei lehetünk ennek a régi hagyománynak. Természetesen nem lenne ünnepi buli flitteres ruhák és a csillogó sarkú cipők nélkül.

Az idei karácsonyi kampány kísérője az új Gucci arcade játék, mely elérhető az alkalmazásukban. A játék lehetővé teszi, hogy átvedd az irányítást egy alkalmazott felett az irodai környezetben. Ezt a játékot a legendás Conga Master játék ihlette.

A Gucci ünnepi kampánya részeként egy új csomagolást is piacra dobott a fenntarthatóság iránti elkötelezettségének megfelelően. A díszes zöld papírzacskókhoz és kartondobozokhoz mind fenntarthatóan kezelt erdei forrásokból származó papírt és kartont használtak fel, melyek teljesen újrahasznosíthatók, és csökkentett mennyiségű tintát használtak fel hozzájuk, miközben a zacskók sok elemét is újrahasznosítottak. Mert természetesen jó érzés kevésbé pazarló módon ünnepelni.

A Gucci több platformon is elhozza számunkra az ünnepeket, így 3D-ben is csatlakozhatunk és részesei lehetünk a kampánynak. Röviden tehát, ne essen kétségbe, hiszen a Gucci ünnepi ötletei valóban sokkal jobban sikerültek, mint bármilyen karácsonyi irodai buli.

Photo by Julien Tondu on Unsplash