fbpx

Szívmelengető karácsonyi reklámmal készült idén a John Lewis áruházlánc

Az Egyesült Királyságban is tombol a koronavírus második hulláma, így egy John Lewis áruház sincs nyitva, de az ikonikus karácsonyi reklámjuk idén sem maradhatott ki.

Tisztán mutatja a karácsonyi szezon kezdetét minden évben a John Lewis angliai áruházlánc ünnepi kisfilmje. A reklámok középpontjában eddig mindig egy hosszasan kibontakozó történet állt, ennek ellenére idén több történet váltakozik egymás után, amit egy kis szív köt össze valamilyen formában.

A reklámban a különböző stílusokban megrajzolt, valamint élő emberekkel leforgatott képkocái váltogatják egymást, melynek üzenete: adj egy kis szeretetet! John Lewis nyolc különböző művészt kért fel a reklámban való együttműködésre, köztük például Chris Hopewellt, aki a Radioheadnek és a Franz Ferdinandnak is készített már videóklipet, valamint Sylvain Chomet francia művészt.

Az áruházlánc egyébként idén a kampánya részeként jótékonykodásra is buzdítja az embereket: bizonyos termékek megvásárlásával az áruház a teljes összeget jótékonysági alapítványoknak adományozza, de van lehetősége hűségkártyák használatával is egy bizonyos összeggel jótékonykodni. Az összegyűlt pénzadományt a John Lewis 2 millió font értékig meg is duplázza, a cél tehát legalább 4 millió font összegyűjtése.

A reklámfilmhez felkért énekesnő Celeste és a Polydor kiadó pedig 10 pennyt adományoz minden egyes Little Love című dal letöltése után.

Nyitókép forrás: YouTube/John Lewis