A legnagyobb divatipari cégek lassan haladnak a környezeti és társadalmi károk csökkentésére tett ígéreteik teljesítésével…
Címke: fenntartható divat
Az egyik legmegosztóbb téma a női divatban, hogy 30 éves kor felett mit viseljünk. Az interneten sok lista és tanács kering arról, hogy milyen darabokat kellene mellőzni a harmadik iksz után.
Az Ezertizennégy egy 2020 novemberében indult márka, amely géppel hímzett pulcsikat kínál férfiaknak és nőknek.
A hulladékból készült kollekció célja, hogy a vásárlóknak ne kelljen a stílus és a fenntarthatóság között választaniuk.
A 18 darabból álló fenntartható ruhadarabokat már meg is lehet vásárolni.
A Los Angeles-i székhelyű cipőmárka, a Clae bejelentette első kaktusz bőr cipőjének piacra dobását. A cipőt a a 2020-as Zöld Termék Díj nyertesével, a Desserto-val együttműködve alkották meg.
Moncler a luxuskabátokat forgalmazó márka 2021-re 100%-os szén-dioxid-semlegességet tervez, és még több kihívást jelentő környezeti és társadalmi célok sorozatát jelentette be.
Wertán Sára neve már nem cseng ismeretlenül azok számára, akik nyitottak az igényes és egyben fenntartható otthonra és a saját készítésű, környezetbarát tisztítószerekre.
A márka ugyanis többet nem tervez szezonális divathetes bemutatót, csupán évi kettő mindentől független divatbemutató terveznek mostantól.